De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81REDE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

v***********@g******** 29-12-2021

Siemens

Geschreven voor: Siemens KI81REDE0

producten van Siemens zijn prima, wel jammer dat er bijzonder slechte communicatie is vanuit de importeur m.b.t. actuele levertijden, in mei 2021 besteld en in december was er maar een deel geleverd, bij navraag en zelfs via de importeur geen enkele reactie, jammer van zo'n mooie product lijn en zijn dan ook van de 6 geselecteerde producten voor 2 producten geswitcht naar een ander fabrikaat.

Nogmaals de producten zijn prima,

Pluspunten

• kwaliteit
  • mooie product lijn, (studio Line)

Minpunten

• levertijd
  • communicatie vanuit importeur

Marco Riesener 28-03-2021

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81REDE0

Deze koelkast is een fantastische vervanging van onze oude, eveneens koelkast van Siemens, met veel mogelijkheden een een enorme inhoud die zeer praktisch is. Van twee ruime 0 graden laden tot de in hoogte variabele legplateau’s en prima schuif plateaus.
Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Ruimte
  • Variabele plateaus

Nicolette 10-03-2021

Ruime energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81REDE0

Genoeg ruimte voor een middelgroot gezin. Energiezuinig , genoeg plateaus , flessenrek , en vooral niet te vergeten de speciale groentelade waar je groenten lang vers kunt bewaren.

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • De lade waar je groente lang vers kunt bewaren.
  • flexibele indeling

Minpunten

• Tot nu toe geen